Wednesday, June 29, 2011

秘密花園﹣廸欣湖

你去過廸欣湖未呀?我真係未去過喎


話就話喺廸士尼隔離,行過去要15分鐘,搭車仲要$3㖭,玩完廸士尼都夠鐘啦,仲點會嚟廸欣湖吖!

終於,上星期六,帶埋快獸專程去影相廸欣湖,睇下佢有幾inspiration


咪講笑,真係靚喎,大草地,大湖,超大空間,種嘅樹唔止品種特別,仲唔會有香港其他公園嘅通病。。。隔幾尺就一棵,棵棵唔同種,密麻麻之餘又亂糟糟;人又少,夠哂靜,真係唔似喺香港呀,以為去左外國旅行呀


花又多,影到唔停手啦


草地特大,我就未試過喺香港可以踏上咁靚嘅草地啦,維園果D比你行上去都禿頭啦,呢D軟霖霖架~


成個公園好大,感覺仲大過廸士尼;荷花池D荷花又係開花季節,狂影一輪,行哂一個圈,攰到爆炸


今次影相有番D feel,聽日出相簿

ps:成個公園得一間7/11喺正門,補足倉買多枝水至好開始行,唔係好易中暑


點去廸欣湖:
交通:於青馬收費廣場站車站,轉乘R8巴士(10分鐘就到)

24 意見:

largeheadboy said...

我迪迪尼都未去過,何況呢度呢?

TY said...

有次去迪迪尼參加狗狗百萬行,諗住行完就過黎呢樹, 但係原來唔比狗狗入, 所以打道回府...如果可以比埋狗狗係個草地跑下就好啦!!

naruto said...

largeheadboy:
你留喺屋企歎冷氣啦

TY:
唔怪得之無狗屎啦,呵呵

supageti said...

我 N 年前已經去過喇!

l.minor said...

呢個真係未去過,等你出相啦~

星若 said...

請問行一個圈要幾耐?

karvitz said...

我去過一次,超多人!你平日去?咁無人就梗係靚喇喂!

中間有一個位你寫「維園果D比你行上去都禿頭」... 我見到「禿頭」兩個字就.... (都係唔講喇,費時俾人話我每次出現都踩踩踩....嘻嘻)

卡臣 said...

原名叫....「陰澳」
嗚....嗚....(鬼聲)

naruto said...

supageti:
開左都無N年啦

l.minor:
今晚出,無野寫齋相,實趕得切

星若:
我唔作得準喎,我影相慢慢行,我諗個半鐘左右啦

karvitz:
我已經係風和日麗星期六啦,都無人,你真係見到好多人?肯定?會唔會係。。。

賤呀,暗示我咁話咯喎

卡臣:
陰澳唔係漂木果邊咩?

TY said...

哎呀!! 我係負責任既狗主, 會清潔好至走架!! 當然我都知道好多係唔會囉~~ :(

supageti said...

應該係啱啱開果陣,都好耐好耐啦。衰到死,門口明明有車位,閒日都唔畀人泊,unlike 呀 ~~~ :(

邪留丸~ said...

得閒去下先~
都係一樣,
係咁影...咁影...
:)

Sun Sun said...

我都無去過迪迪尼, 我覺得無去過好型啊!

naruto said...

TY:
喺草地壓爛D狗便便,同D泥一樣色,神不知鬼不覺

supageti:
廸廸尼開業5年,咪就係5年囉

咁衰無位泊,咁即係無入到去啦

邪留丸~:
夠你玩半日,不過帶件衫去換就好D,唔使成身臭汗呀

SunSun:
我就覺得唔食魚好型

supageti said...

迪欣湖係 2005 年 8 月開既 ~~ 梗係有入啦,我泊晌迪士尼然後搭穿梭巴士過去,果日好多蚊滋仔,咬到我死咁滯。

邪留丸~ said...

吓!?
要換衫!?
可以係邊換呀??
你中午後先出發架??
想預吓啲時間...
:)

ayclui said...

D 草地真係好好feel...不過無乜印象有個荷花池...

naruto said...

supageti:
我今次都咬到八彩

邪留丸~:
我兩點去,六點走,件衫濕到透哂,帶件衫唔使“up”住

ayclui:
圍住個湖架,有好多個

largeheadboy said...

咦,脫稿?

TY said...

係呢... 大叔無乜事呀麻?! 仲乜脫稿呀?!

naruto said...

largeheadboy:
噚晚blogger壞壞地,upload唔到相,迫住脫啦

TY:
無事呀,如果一陣有時間就補番啦

supageti said...

我都嚇親呀!

尋晚我都 upload 唔到,後尾都係 upload 上自己個 site。

瘋膏 said...

見你着短打, 有冇俾蚊咬?

naruto said...

瘋膏:
咬得好勁,仲要幾日唔散果隻

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...