Tuesday, June 28, 2011

集郵的樂趣

見唔見到我影到乜野呀?睇唔清楚?


行近D再影張,睇到未?都係唔夠清楚?


咁都影到,問你服未?


淫蟲四重奏,儲齊一套,理想達到

14 意見:

supageti said...

私人醒一個畀你:

http://supageti.com/t110625_006.jpg

supageti said...

應該係香港大蚊 ~~~

卡臣 said...

呢套郵票首日封
值得我排通宵啦

largeheadboy said...

痴線架真係!

naruto said...

意粉:
原來係同道中人,失敬失敬

蚊,咬到我好痕,打扁佢

卡臣:
會繼續影,出埋小全張,記住再嚟排通宵啦

largeheadboy:
你鬧隻蟲定鬧我定鬧埋意粉先?

l.minor said...

服咗你呀~

TY said...

哇哈哈! 咁都比你影到...勁! 下次出首日封, 記住單聲呀!

邪留丸~ said...

開始覺得你有呢啲癖好...
驚~
@~@

naruto said...

l.minor:
多謝

TY:
有得出就好啦:)

邪留丸~:
呢D係大自然奇趣啫:)

supageti said...

香港大蚊唔咬人嫁,大叔。

naruto said...

supageti:
佢D同類咬到我周身無忽好肉呀

best actor said...

不妨考慮改個新藝名叫﹕手本影蟲。 :o)

ayclui said...

大叔真係犀利呀, 集齊成套...不過我覺得烏蠅應該係$1.4囉~

naruto said...

best actor:
但我間中又影貓喎,咁點先?

ayclui:
$1.4最常用,搵蟬好D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...