Sunday, June 26, 2011

六月中得好少獎:(

六月頭半個月呢,一來自己忙左,二來少左好多野抽,中得好少呀,有D唔習慣,仲有D失落㖭,要唱番隻”失落園“啦

好在,呢個星期連續兩日都有野中,咁就失落完啦

先收到喺”face“抽嘅吉野家溫泉玉子牛丼兩份,好野,有飯落肚啦


跟住係milk嘅寵物相又中,咁就有禮品包,睇下今次有D乜先。。。

兩份吉野家冷烏冬,咦!咁我咪日日吉野家?


仲有洗面膏兩枝+黑頭貼,我同洗面膏真係有不解緣呀,用剩三枝,又再嚟兩枝,用到2012都唔使買啦


呢個月一張戲飛都抽唔到呀,不過計落,呢度都慳番唔少,yeah~:)

12 意見:

Bean'z Lam said...

用唔哂送d比我做下實驗都好嘛@@

naruto said...

做實驗,拎嚟幫moomoo沖涼,睇下甩唔甩皮呀?

你用慣d幾百蚊枝嘅,比你會用咩?

仲要衰到專登張謝收皮,你覺得我會比你咩

卡臣 said...

7月好運回來

naruto said...

卡卡:
咁六月中到呢d都唔錯嘅,吉野家都幾好

瘋膏 said...

免費有幾餐食, 好吖, 好過我, 抽咩都唔中。

naruto said...

瘋膏:
抽唔到再抽,再接再厲

TY said...

有幾餐免費餐食都幾好啦!!況且吉野家都好味呀!

naruto said...

Ty:
食左溫泉蛋牛肉飯啦,溫乜泉吖,凍蛋嚟嘅

Sun Sun said...

係咪我攞咗你嗰份啊?

naruto said...

sunsun:
點關你事吖,一輪輪嘅

ayclui said...

吉野家好丫, 好過麥XX

naruto said...

ayclui:
係呀,至少有飯落肚呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...