Wednesday, June 15, 2011

淫蟲動畫吔媽嗲



呢兩隻野,喺行人路都嚟,該煨囉


有上兩次嘅經驗,呢次要影哂180度先收手呀


隻公仲要笑淫淫㖭


睇下隻公幾咁得戚


哇,有“4仔”睇呀




佢唔攰我睇都攰呀真係

8 意見:

卡臣 said...


四仔唔打格
我眼界大開呀

新鮮人 said...

Sex on the Street呀!!!

best actor said...

淫賤不能移。

largeheadboy said...

未夠十八歲添~

naruto said...

卡臣:
有無生眼挑針呢?

新鮮人:
係呀,好豪放

best actor:
我隊到咁埋都唔走,我諗真係不能移架

largeheadboy:
第二次十八歲都過左啦,呵呵~

Ebenezer said...

果條係唔係砵蘭街?

L L said...

哎吔,咪騷擾虫喇!

naruto said...

Ebenezer:
乜砵蘭街就可以通街嚟架咩?我未見過喎

laulong:
佢地不受騷擾,照做可也

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...