Monday, June 13, 2011

餵奶

上星期鯉魚門除左影日落,仲影到呢一幕。。。今日歌頌下母愛


媽媽,我要飲奶,我要飲奶


阿媽氣都咳,狗公就好得閒


計埋瞓緊覺總共有8隻烏嘴狗,咁好生養喎


狗媽頂唔順,想走,D狗仔咬住唔放呀


狗媽露出痛苦神情話:無奶呀,仲咬住唔放,爛啦爛啦


隻狗媽最後成功fing甩哂D仔,獨自走左去波地抖氣呀,陰公

ps:睇嚟我真係轉行拍紀錄片都得啦;D狗仔係咪好得意呀,比幾多個like呢篇先?

21 意見:

Tat said...

呢個咩系列嚟呀?噚日有JJ,今日有mi mi!

卡臣 said...

十個likes
勁過discovery planet

largeheadboy said...

突然見到識得郁畀佢嚇親呀~

新鮮人 said...

啜奶那張令我我想某個古代西方歷史雕像,
一隻狼下面有個細路啜奶既呢!
好出名架,
名字我時記唔起添!

新鮮人 said...
This comment has been removed by the author.
naruto said...

Tat:
果然系

卡臣:
多謝:)

largeheadboy:
好野,嚇親

新鮮人:
啊!狼人。。。x-men

supageti said...

狗狗 10 個 Like,你就 10 個 Unlike ~~~

naruto said...

supageti:
偏見呀

新鮮人 said...

"母狼",
是公元前五百年的作品。

best actor said...

咬住唔放﹐原來只不過係肚餓。
狗仔好得意﹐狗媽好偉大。

TY said...

瞓著左果隻BB好可愛!!! 10個LIKE!

狗媽媽就慘D... 無計.. 要餵八隻, 呢頭餵完果兩隻, 又到第三四五六七八隻...BB要毎隔兩個鐘就食奶架啦.. 你話狗媽邊有得抖?!

Ebenezer said...

你可以去做記者啦^^

l.minor said...

你個blog巳經轉形,識郁架

naruto said...

新鮮人 :
OIC

best actor:
細隻嘅時候真係好得意,大左好似佢阿媽咁就唔得意囉

TY:
佢真係走佬過公園抖大氣架,好陰公

Ebenezer:
好野,轉行啦

l.minor:
乜都玩下啫

L L said...

世上只有媽媽好 ....

maymay said...

我鍾意烏咀狗仔~^^

naruto said...

laulong:
:)

maymay:
養隻囉:)

ayclui said...

生咁多做乜呢? 狗媽最後好似D恐怖片咁被吸到變狗乾....

naruto said...

ayclui:
你估佢想生咁多架咩?邊有得控生幾多隻吖

瘋膏 said...

Like
狗媽企喺度餵奶, 果然好高驚覺性。

naruto said...

瘋膏:
係咁解架?我無諗過

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...