Sunday, June 12, 2011

油塘咸濕藝術之旅



油塘港鐵站外,放左幾件雕刻人像,呢區原來咁藝術架喎


咦!件件肥喎,泥都用多D喎,仲食野㖭噃,會唔會構成歧視呢?


睇真D。。。。啋!大咸濕呀


13 意見:

unknown said...

今天大家都好咸濕..........
卡臣大哥,我同你...唉....男人...

卡臣 said...

庶柄咋喎!

有無堅啲呀?

馬田
我好藝術架...

新鮮人 said...

鹹係邊?
個個都著咗衫喎!

好可愛的公仔,
彩虹站都有幾個不同的雕塑。

naruto said...

馬田:
你今夭果篇係演員招募,咸野嚟架?啋

卡臣:
咩野係庶柄?庶民之柄囉,仲唔係咸濕?

新鮮人:
著左衫就唔咸濕,你好天真呀,呵呵

supageti said...

唔准咁講呀!

largeheadboy said...

有冇去搵淫審處呀?

naruto said...

supageti:
你睇下吖,油塘站個站字都甩架。。。幾咁人傑地靈呀

largeheadboy:
我覺得呢種藝術值得推廣,無搵喎

maymay said...

你自己咸濕就咪賴人啦.....

naruto said...

maymay:
我純情

邪留丸~ said...

大叔,好無聊~~~
:P

新鮮人 said...

係個既心裡鹹唔影響到而已,
你心邪呀!

supageti said...

車 ~ 一定係你做手腳啦 ~~~

naruto said...

邪留丸~:
多謝

新鮮人:
我係明白呢個像真正想表達D乜呀

supageti:
做手腳就做多D啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...