Tuesday, June 7, 2011

執一個森林回家

我有個(壞)習慣,行山去郊外,如果見到棵植物靚又有種子呢,我會執左佢番屋企試種,成功例子之前寫過,有兩棵木棉;佢地本來生得好靚,點知早兩日翻風,打爛左幾塊葉,遲D生番靚先post佢地嘅相


大概三至四星期前,因為影貓去左華富村,見D羊碲甲種子跌哂落地,隨手執左約廿粒番屋企,用濕棉花浸住佢發芽,竟然差不多全數成功,買左新盆仔種靚佢,大得好快
有個小夢想,後山有個位係私人嘅,但無人打理,種哂落去,兩年後會唔會開哂花,好似櫻花森林咁呢


羊碲甲都唔算癲,呢個就癲啦;上次去三椏村見佢地跌哂落地,又執左幾枝;插佢落泥,刻意淋多多水,又加左沙,真係成功出左葉喎,好開心呀!
有個小夢想,仲有個位係私人嘅,但無人打理,近海,但都有淡水從山上流落嚟,試下整個人工濕地先,呵呵

另外,原來食唔哂舊薑發左芽,掉落花盆就出葉啦喎,種埋薑花先


唔使去花墟買啦:)

16 意見:

卡臣 said...

種德國有機荳苗啦

欣宜 said...

我屋企嚿薑都發左芽
成三吋咁高

largeheadboy said...

薑嘅花真係薑花?

ayclui said...

大頭:薑嘅花真係薑花 --> 應該唔係插喺花樽果種

大叔:比個like 你...其實我都有鋪咁嘅癮, 不過d 種子係旅行時執嘅~

naruto said...

卡臣:
咁深架?咩野嚟架?要有機架?自製果隻呀?

欣宜:
我高D,win

大頭:
唔同嘅,但都有花,未種過,開到花再post出嚟

ayclui:
去旅行果隻,我咪就係有棵海檬囉,今年靚呀

新鮮人 said...

大叔你想提早退休呀?
轉行做樹農還是園丁呢?


by the way,
第一行個"效"外個"郊"字出錯了,
要改正啊!

錯字特工隊的提示。

naruto said...

錯字特工隊:
改番啦,thanks!其實我有邊篇係無錯字架呢?

樹農,園丁都唔錯呀

TY said...

大叔好叻呀! 我連種仙人掌都種死... :(

naruto said...

TY:
仙人掌我都種得唔好架

星若 said...

你對動物植物都咁好, 真係難得。身邊有些同事只會買買買, 待開完花後就遺棄在窗台, 自始再沒多看一眼!

naruto said...

星若:
對動物植物都咁好....剩係對人唔好囉,哈哈

Ebenezer said...

你屋企大到可以種到木棉樹? 勁!!

L L said...

哇,你想做農夫?還是想做...呵啊啊~~~
泰山?

naruto said...

Ebenezer:
得兩尺高,種邊都得啦

laulong:
X-men

maymay said...

羊蹄甲細棵都會開花架喎,好想睇呀~~

naruto said...

maymay:
要一年架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...