Monday, June 6, 2011

求助﹣就嚟貧血

以前,可能體溫偏低,只要附近有其他人,無乜蚊咬我

今年呢,上星期去後山探貓,噴哂萬寧牌蚊怕水,都咬足咁多日,仲要係咬噴滿蚊怕水嘅地方

呢個假期,星期六去愉景灣,無帶蚊怕水,第一輪咬左11粒,第二輪再9粒,查完白花膏都好X痕呀~


星期日學精左,噴咗蚊怕水,可能大汗,又咬11粒

本來美腿生暉嘅我,而家傷痕累累呀,陰公!

有無人推介邊隻牌子蚊怕水or蚊怕貼好呀?有無其他計㖭呀?我就嚟貧血啦

13 意見:

unknown said...

毛都冇條O.O

卡臣 said...

塗口水加打個米字啦

Tat said...

卡臣,個米字下面使唔使加多個「搞」字?

TY said...

我frd話去賣軍用品物既舖頭,果D蚊怕水勁D架喎!

naruto said...

馬生:
手臂內側同腳背都生毛呀?我唔想囉

卡臣:
好多謝呢位先生咁有建設性嘅建議

Tat:
加「田共」會唔會啱呢個blog多D呢?

Unknown said...

花露水,良品

新鮮人 said...

可以用"保而剋®天然驅蚊膏"或噴霧,
純天然成份,
不傷皮膚,
效果不俗:

http://www.biokill.com.hk/new/product06_tc.php

naruto said...

cant-say-no-say-yes:
thanks.....花露水?得架咩?但查左陣味好女人呀

新鮮人:
好似OK喎,thanks

black lab said...

最多都係失血過多啫,點會引致貧血呀?
我用開「無比滴」,唔知啱唔啱你。

(其實我都會用指甲界個「十」字出嚟,唔得就再界「米」字)

Tat said...

係人地個blog睇到的,唔知啱唔啱呢?

近朱者赤,近墨者黑,近阿伯者大叔也。
http://taiwan.chtsai.org/2011/06/06/shu_lun/

Artman said...

去後山踢拖? 抵俾蚊咬啦.
不如你著長衫長褲好過啦. 你咁怕凍唔會熱親嘅.

naruto said...

black lab:
無比滴係事後用架嘛,我要D唔比佢咬嘅方法呀

Tat:
都唔係講避蚊嘅

Artman:
踢拖去愉景灣曬太陽呀,點知無太陽,變左影相就中哂招啦!
我鍾意著短褲架,長袖衫其實可以嘅

ayclui said...

美腿生暉嘅大叔? 好難想像喎~
惹蚊呢家o野, 梗係大叔你近排食得太好, D 血好味咗啦~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...