Thursday, June 9, 2011

360觀景台。魔鬼山

1/星期日,天氣一流,去行山啦,目的地。。。魔鬼山


2/油塘站行出嚟,個天藍過藍精靈,記住喺商場買定樽水,沿路無補給站架啦


3/經高超道行衛奕信徑,好斜,好快就全身濕哂


4/行左約30分鐘,維多利亞港全景就出現啦,一路上都見到呢個方向,越高越靚,唔使心急,慢慢影


5/即將到頂,可以見到另一邊海港(攪唔清方向,應該係清水灣果邊)


6/魔鬼山又名砲台山,所以有砲台遺跡喺度,但好多蚊


7/行上砲台頂,無遮無掩,港島九龍啓德機場維多利亞全景加藍天白雲免費放送;應該係全港最靚最靚嘅觀景台呀
見有後生仔霸定靚位影日落,可惜當晚唔得閒,等唔到啦,下次再嚟啦!


8/沿路落山,見到滿山野草,入哂光,點可以唔狂影,正呀


有路行去鯉魚門,諗住去鯉魚門轉車啦,結果,影到唔想走。。。。

未完

點去:油塘站出,經高超道行衛奕信徑,約一小時路程

15 意見:

卡臣 said...

嘩!個景咁靚
叫天使啦一於

largeheadboy said...

禮拜日好猛太陽喎!
下次行埋去鯉魚門海邊吖
有石灘天后宮同埋燈塔架~

ayclui said...

好耐無見快獸啦~
no.4 張相勁正, 不過咁鬼熱...呢個地方撥去秋天嘅 "to visit" list 啦~

largeheadboy said...

咁啱我重溫返我呢篇喎~

http://largeheadboy.blogspot.com/2007/05/blog-post_07.html

新鮮人 said...

那天的低雲特別多,
拍出來的照片又是另一番味道,
有點末世紀感覺。

naruto said...

卡臣:
天使係面孔定身柴先?

大頭:
最後果句咪寫左去鯉魚門囉

咪掛住賣廣告唔睇字得架~

ayclui:
快獸夏天強勢回歸

而家上少D人呀

新鮮人:
係呀,有D用黑白影無放上嚟,就係有末日feel

Ebenezer said...

靚靚靚!

小心天黑落唔到山,到時真係可以影到鬼喇,哈哈。

supageti said...

魔鬼山 ~ 童年既遊園地 ~~ 好多回憶 ~~

賣下廣告先 ~~

http://supagetistories.blogspot.com/2005/11/blog-post.html

TY said...

好耐無見快獸啦~ X2

風景好靚呀.. 不過天氣咁熱, 你帶定大枝D既水呀, 唔係中暑呀!!!

naruto said...

Eb:
而家黃昏時間好長,唔使擔心

阿粉:
呢篇未睇過喎,我估你而家郬唔肯行上去囉

Ty:
帶得半樽,真係唔夠水

supageti said...

近幾年行過一次,帶 R 上去睇下我既童年回憶 ~~~

八多啲畀你聽吖,未起將軍澳墳場之前,果一帶山頭有好多棺材窿,仲有好多貌似樹幹既棺材板,我地成日晌果樹玩「僕衣因」,好正 ~~~

L L said...

哇,入晒光嘅野草,正呀!

naruto said...

supageti:
去多次啦,影下相都好呀。。。趁熱

laulong:
係呀,我好鍾意野草果堆呀

supageti said...

我先無你咁傻 ~~~ :p

largeheadboy said...

我覺得你最後嗰句講到好似話掛住影無去到鯉魚門嘛~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...