Wednesday, September 23, 2009

我的珍藏﹣明星相﹣李司棋

細個有零用錢除左會買兒童樂園同叮噹,仲會拎嚟買香港電視,新電視同金電視
其中新電視同金電視都有印花,你寄番去佢就會送你明星相,我,當然儲埋一大堆

今日先出當年三大花旦之一,有營主婦李司棋(題外話:讀書時D同學仔改佢個名做"你支旗"架


認唔認得D造型係邊套劇?我認得山水有相逢同輪流轉;

又估下我會儲左邊個?有D真係R爆,點解會入D咁嘅貨

5 意見:

black lab said...

右下係《流氓皇帝》。

naruto said...

black lab:
係喎!

supageti said...

我印象最深刻係『啼笑姻緣』既沈鳳喜。(無記錯啩?哈哈 ~~)

naruto said...

スパゲティ:
我唔記得喎!

supageti said...

男主角係陳振華,依啲老餅劇你可能未出世。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...