Tuesday, September 22, 2009

再見小新

之前以經想寫小新,寫最喜愛嘅角色,估唔到會以咁嘅形式嚟寫;

我由第一期追到四十一,跟住停買,因為內容笑料重覆又重覆,無買幾期,想追都無得追啦而家!


我自己呢,最喜歡唔係小新,而係小白,又乖又有義氣,仲好好笑。。。


你地呢?會投邊個呀?後期配角越出越多,挑選左呢堆出現得最多嘅出嚟。。。主角呢家人會唔會係你至愛?左至右
小新
有痔瘡又有臭腳嘅廣志
平胸又長氣嘅美伢
愛發光珠寶同靚仔嘅小葵
老頑童爺爺


第二組:幼兒園同學
讀書最叻嘅風間
大喊包正男
鼻涕蟲阿呆(阿呆得兩集無鼻涕),呢張我係其中一集,一路懷疑係畫漏左
愛玩家家酒嘅妮妮
鍾意小新嘅超級有錢千金小愛


第三組:幼兒園老師
結左婚生左個女嘅吉永老師
似黑社會嘅園長
除左眼鏡會變臭脾氣嘅增美
松板老師,本來好地地,無啦啦講佢男朋友死左,同呢本書真係格格不入
松板老師男朋友德郎,本來講到就結婚,玩突然死亡,O哂咀



最後一組,大雜錦
小新夢中情人娜娜子
娜娜子死黨小忍
妮妮阿媽
考四次終於考上大學嘅四郎


係唔係全部都識?係嘅都好勁啦!

最後送上一篇較早期嘅故仔,傷感野嚟架,係印象最深刻嘅一個。。。小白之戀





睇新聞,原來臼井老師真係住喺春日部;多謝咁多年帶比我歡樂;臼井老師,安息

7 意見:

邪留丸~ said...

史囉!
點解同大叔啲品味都一樣架...
投"小白" 1票~

Ogake said...

小白當然可愛~
但我喜歡妮妮媽媽同佢隻兔公仔多D~

陳娃 said...

超 ~~~鍾意妮妮媽咪 ..
最鍾意佢入廁所喪打隻兔仔 .. haha
同埋俾妮妮發現後 , 妮妮會喊住話 "媽媽平時唔係.."

除左眼鏡變癲果位增美都ok

大雜錦 點解無果三個蠍子組既 飛女ar ..
好鍾意佢地

朱朋 said...

哈哈, 原來好多同道, 我都鍾意妮妮媽咪, 見到個樣就想笑!

CH Mak said...

近半年有时间的话都会在半夜追看。

我喜欢爸爸。wui sor 得黎又sek两个小孩。

naruto said...

邪留丸~:
小白係大熱啦!有乜奇

Ogake:
噚晚摷得最辛苦就係妮妮阿媽,其實近十期應該都無乜出現

WWW:
著泡泡𧙕嘅攪笑組合,你唔講我都唔記得啦

朱朋:
佢打兔仔最經典,有一集隻兔仔用第一身講番兔仔歷史,都好正

CH Mak:
你都幾特別喎!

she said...

小白和小葵

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...