Wednesday, September 9, 2009

舊作﹣2

Freelancer身份同呢個品牌合作超過十年,真係養左我咁耐;大大話話作品都有幾百件;
雖然今年仲有小量工作交比我,但相信合作機會已經越嚟越少。。。

當時合作形式係佢每一季都會從世界各地搵一堆designers,有美個嘅,菲律賓嘅,歐洲嘅,韓國嘅,競爭好大;跟住比個主題你,你就交設計,佢buy你有錢收,唔buy你白做;我。。。當然係成績好嗰個啦!

開電腦搵到呢幾件。。。全亞洲(日本除外)發售,有無見過?


另一組。。。


其中咁多年最有攞到分係呢件,大賣之餘通街翻版,大陸韓國台灣都有翻版,勁!連舊公司都call我番去客串一季。
但其實我做呢件係有策略架,個公仔人著住嗰三件我都有交比佢地,博佢地一係唔買,一買就買四件囉!結果奸計得逞!


但呢個品牌近年D Tee就真係。。。

下星期繼續

11 意見:

black lab said...

我係label blind,一件都冇見過。不過我而家戴緊隻錶係呢個牌子嘅。

我想問,三個公仔人嗰件,嗰個雙手插袋嘅原本係咪真人嚟架?

Ogake said...

我都無見過呀~
短袖靚過長袖~ 我有興趣~

邪留丸~ said...

雙手插袋個設計真係好好~
掂!
另外,錄音帶嗰個好似見過,
都覺得好靚~^^

陳娃 said...

好鍾意錄音帶果件 !!

朱朋 said...

我會買紅色嗰件, 簡簡單單, 錄音帶最怕見到咁既情景, 會頭痛, 唔會買囉!
三個人嗰件好得,真係周街有人著, 咁開心你又要請食飯啦!

naruto said...

black lab:
日本嘅Levis水準高好多架!

係有照住個人嚟勾嘅,咁你都認到?

Ogake:
長袖係冬天賣架嘛
有興趣都無用,我都無實物

邪留丸~ :
三四年前啦,見過都唔記得啦

WWW:
咁呢件仲賣得好好㖭!

朱朋:
你鍾意大招牌咋嘛!
周街有人著係老翻嚟架!唔開心,你請

largeheadboy said...

早排特價至買咗件~
不過就完全沒有任何 d side 咁濟~

Leo said...

勁喎!最尾嗰件有錢身痕撞正啱身應該會入返件!哈哈!

naruto said...

largeheadboy:
無d side都買?買隻色呀?

Leo:
咁好呀!今日唔踩我呀?

Leo said...

你好想我踩你咩?我收好貴架!

其實我上期先至剛讚你一枝花喎!

卡臣 said...

我90年代好追捧levis呢個牌子架
不過買jeans多
t shirt 無乜

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...